Autoverkkokauppa sai tänä vuonna jo neljännen Great Place To Work -sertifikaattinsa.

Great Place To Work -sertifikaatti on merkki erinomaisesta työntekijäkokemuksesta, korkeasta luottamuskulttuurista ja yrityksen sitoutumisesta erinomaisen työpaikan rakentamiseen. Sertifikaatti perustuu Trust Index -henkilöstökyselyyn ja sertifikaatti myönnetään yrityksille, joiden Trust Index (positiivisten väitteiden osuus henkilöstökyselyssä) on vähintään 65 %.

Autoverkkokauppa työllistää 200 autoalan ammattilaista viidessä toimipisteessä: Espoossa, Hämeenlinnassa, Tampereella, Turussa ja Vantaalla. Autoverkkokaupan tuore toimitusjohtaja Tomi Orava on jo huomannut GPTW-fiiliksen yrityksessä:

”Uutena tulokkaana olen huomannut, että yrityksen kaikilla työntekijöillä tuntuu olevan tahtotila huomioida työkaveri tervehtimällä: täällä ihmisten empatiakyky toisia kohtaan on upealla tasolla. Autoverkkokaupassa on hienosti huomattu, että GPTW:n tekee ihmiset ja se lähtee meistä kaikista. Sertifiointi on todella tärkeä osa vastuullista yrityskulttuuria. Meille ihmiset ja ympäristö muodostavat kulmakiven kaikelle toiminnallemme ja siitä on ilo viestiä yhteistyökumppaneillemme. Ensisijaisesti tietysti haluamme edistää yhteistyötä kaikkien yritysten kanssa, jotka ovat lähteneet vastuullisuuden polulle mukaan.”

Kolme Great Place To Work -sertifikaattia Bassadone Automotive Nordicille

Bassadone Automotive Nordic -yhtiöryhmä, johon Autoverkkokauppa kuuluu, on saanut Great Place To Work -sertifikaatit kolmessa maassa: Suomessa, Virossa ja Latviassa. Sertifikaatti on neljäs peräkkäinen Suomessa, kolmas peräkkäinen Virossa ja toinen peräkkäinen Latviassa.

”Aloitimme Great Place To Work-projektin jo vuonna 2020 ja saavutimme ensimmäisen sertifikaattimme samana vuoden syksyllä, ollen näin ensimmäinen autoalalla sertifikaatin saanut yritys. Meille autoala ei ole vain autoja tai varaosia – ihmiset ja tiimit ovat avain menestykseemme. Bassadonen strategia luottaa vahvasti jokaiseen meillä työskentelevään ammattilaiseen. Olen erittäin ylpeä kaikista bassadonelaisista ja täysin vakuuttunut siitä, että meillä on alan parhaat tiimit niin Suomessa, kuin Baltiassakin. Meille Great Place To Work ei ole vain hieno plakaatti seinällä, vaan se todistaa, että Bassadonella ihmiset ovat tärkein ja suurin voimavaramme” sanoo Antti Ruhanen, Bassadone Automotive Nordicin toimitusjohtaja.

Myös Bassadonen Baltian toiminnot saavuttivat toisen ja kolmannen sertifikaattinsa. Bassadone työllistää Baltiassa maahantuonneissa sekä vähittäiskaupassa 195 autoalan ammattilaista.

Muut lehdistötiedotteet
Autoverkkokauppa ja Mestis aloittavat yhteistyön
Julkaisuvapaa 06.09.2023.
Autoverkkokauppa aloittaa Opelin jälleenmyyjänä ja huoltoedustajana