Julkaistu 1.12.2023

Marraskuu oli Autoverkkokaupalle erinomainen myyntikuukausi: autoja myytiin lähes 1000 kappaletta. Myyntimäärällä mitattuna kuukausi kohosi vuoden ennätyskuukaudeksi. Kuukauden myyntiä vauhdittivat ajankohtaiset kampanjat, edustamiemme automerkkien uutuusmallit sekä laaja vaihtoautovalikoima.

”Marraskuun menestys on vakuuttava osoitus kyvystämme käsitellä suuria myyntimääriä ja sekä kyvystämme tarttua aktiivisesti kampanjoihin. Lähes 1000 tilauksen määrä marraskuussa on
todella väkevä suoritus tiimeiltämme. Onnistuminen saavutettiin läheisessä yhteistyössä maahantuojien, markkinoinnin ja myynnin kanssa” kommentoi Autoverkkokaupan toimitusjohtaja Tomi Orava.

Verkkokauppa ja digitaaliset kanavat asiakkaiden saatavilla

Autoverkkokauppa palvelee asiakkaita viiden kivijalkaliikkeen lisäksi verkkokaupassa. Vuorokauden ympäri palvelevan verkkokaupan kautta asiakas voi myydä oman autonsa, ostaa tai liisata uuden
tai käytetyn auton ja saada sen kotiin käymättä lainkaan myymälässä. Autoverkkokauppa on myös aktiivisesti läsnä sosiaalisen median kanavissa.

”Marraskuussa onnistuimme saamaan useassa sosiaalisen median kanavassa asiakkaiden huomion. Myös henkilöstömme sitoutuneisuus digitaalisen sanoman jakamiseen ansaitsee papukaijamerkin” Orava kiteyttää.

Positiivisia merkkejä automarkkinassa

Haasteellisesta markkinatilanteesta huolimatta marraskuun kaltaiset myyntikuukaudet viestivät markkinan elpymisestä. Orava näkee muutosta positiiviseen suuntaan verrattuna viime vuoteen: ”Olemme kysyntäpuolella viime vuotta selvästi paremmassa asemassa. Tällä hetkellä teemme tarjouksia lähes 40 % viime vuotta korkeammalla tasolla, joka antaa viitteitä positiivisesta jatkosta.”

Muuta ajankohtaista
Julkaisuvapaa 24.11.2023.
Autoverkkokauppa ja Mestis aloittavat yhteistyön
Julkaisuvapaa 06.09.2023.