Uusi vaihtoautomyymälä Vantaan Petikkoon

Autoverkkokauppa avasi uuden vaihtoautomyymälän Vantaan Petikkoon. Jatkossa Vantaan vaihtoautot löytyvät uudesta, tilavammasta vaihtoautotalosta, joka sijaitsee osoitteessa Tiilipojanlenkki 2. Kaakeli- ja Klinkkerikaaren myymälät jatkavat uusien autojen myynnin parissa.

Vaihtoautojohtaja Peter Tallgren on innoissaan uudesta myymälästä: ”Uusi myymälämme kertoo vahvasta panostuksestamme vaihtoautomyyntiin. Tarjoamme aiempaa toimivammat ja väljemmät tilat käytetyn auton ostajalle. Saamme nyt eri tuoteryhmät aiempaa paremmin esille – niin leasingtuotteet kuin laadukkaat vaihtoautomme. Myös hyötyajoneuvoille on nyt riittävästi tilaa – paikoitustilaa unohtamatta! Uusi toimitila on myös sijainnin kannalta ihanteellinen: myymälästä on helppo yhteys Kehä III:lle ja Vihdintielle.”

Autoverkkokaupan laaja vaihtoautovalikoima on asiakkaan saatavilla – sijainnista riippumatta: ”Jos sopivaa autoa ei löydy juuri täältä Vantaan myymälästämme, ovat kaikkien toimipisteiden tuotteet helposti saatavissa tänne meidän liikkeeseemme” Tallgren jatkaa.

Vaihtoautojen vuosi 2024

Vaihtoautojen osalta vuosi 2024 on käynnistynyt vilkkaana. Autoverkkokaupan toimitusjohtaja Tomi Orava odottaa vaihtoautojen vuodesta hyvää: ”Meillä on todella hyvä etunoja asiakastarjouksissa, jotka ovat tällä hetkellä 40% korkeammalla tasolla vuoden 2023 tasoon verrattuna. Peter tiimeineen on nostanut tekemisemme uudelle tasolle ja uskon, että tulemme onnistumaan todella hyvin myös uuden vaihtoautotalon osalta. Meillä on todella vahvaa osaamista koko vaihtoautotoiminnassa.”

Vaihtoautoja kaikkiin tarpeisiin

Uudessa vaihtomyymälässä asiakkaita palvelee tuttu asiakaspalveluhenkinen vaihtoautotiimimme. Tallgren toivottaa asiakkaat tervetulleeksi uuteen myymälään:Kannattaa tulla tutustumaan laajaan mallistoomme paikan päälle – asiantuntijamme auttavat vaihtoehtojen kartoituksella ammattitaitoisesti. Meillä on tälläkin hetkellä asiakasystävällisiä kampanjoita, esimerkiksi rahoitusvaihtoehdoissa, vakuutuksissa sekä lisäturvien suhteen!”

Autoverkkokaupan suositut yksityisleasingtuotteet palvelevat myös vaihtoautoasiakkaita: ”Yksityisleasingtuotteet ovat jatkossakin tärkeä osa palvelukonseptiamme: #melkeinuusi-yksityisleasing on ratkaisu monenlaisiin autotarpeisiin. Asiakas ei tarvitse käsirahaa, eikä hänen tarvitse ottaa riskiä auton arvon alenemisesta. Tulemme jatkossakin tarjoamaan monia asiakasetuja – tietenkään unohtamatta meille perinteistä verkkokauppaaTallgren päättää.

Lue muut tiedotteemme
Autoverkkokaupan vuosi 2023 – sähköistyminen jatkoi vahvaa kasvuaan