Auton perustiedot
Toimitusaika
alk. 4 viikkoa
Auton sijainti
--
Saatavilla olevat värit
Vetotapa
Etuveto
Vaihteisto
Automaatti
Käyttövoima
Bensiini
Henkilömäärä
5 Henkilöä
Tavaratilan koko
405 litraa
CO2 päästöt
133 g/km
Yhdistetty kulutus
6 l/100 km
Myyntimenestys Peugeot 2008 on näyttävä kompakti SUV, joka vakuuttaa houkuttelevalla muotoilulla ja innovatiivisella Peugeot i-Cockpit® -ohjaamolla. Saatavilla myös täyssähköisenä.
Vakiovarusteet
- Pysäköintitutka takana
- Sähköisesti säädettävät ja lämmitettävät ulkopeilit
- Sähköisesti säädettävät, lämmitettävät ja koria vasten taittuvat ulkopeilit
- Sähkötoimiset lasinnostajat takana
- Vakionopeudensäädin ja nopeudenrajoitin
- Sähkötoimiset lasinnostajat edessä
- 16" kevytmetallivanne Elborn
- Audiojärjestelmä 7” kosketusnäyttö
- Automaattinen ilmastointi
- Elektroninen ajonvakautusjärjestelmä (ESC)
- Keskuslukituksen kauko-ohjaus
- Kuljettajan ja etumatkustajan turvatyynyt, sivuturvatyynyt edessä
- LED-päiväajovalot
- Mäkilähtöavustin
- Mirror Screen -toiminto
- Musta kattoverhoilu
- Pack Safety
- Teho131 hv
- Omamassakg
- Kokonaismassa1740 kg
- Vetomassa (jarrullinen)kg
- Vetomassa (jarruton)kg
- Pituus4300 mm
- Leveys1770 mm
- Korkeus1530 mm
- Tavaratilan koko405 l
- Yhdistetty kulutus6 l/100km
- Ajoneuvovero134.00 €/vuosi
- Käyttövoimavero---
- Käyttöetu505.00 €/kk
- Vapaa autoetu700.00 €/kk
Ilmoitetut kulutus- ja ajomatkalukemat ovat WLTP-testistandardin mukaisen uuden auton laboratoriotestin mukaisia tuloksia. Varustelutasojen vakio- ja lisävarusteet vaikuttavat lukemiin ja lukemat vahvistuvat autoyksilökohtaisesti. Ilmoitetut WLTP-lukemat ovat automallin parhaimman tuloksen antavan version ja varustelun mukaiset. Laboratorio-olosuhteissa toteutetun testin tarkoituksena on antaa vertailukelpoisia tuloksia eri autonvalmistajien automallien välillä. Auton normaalikäytön kulutukseen ja ajomatkaan vaikuttavat lukuisat seikat, mm. ajonopeus, ajo-olosuhteet, lämpötilat, auton varustelu ja kuljettajan ajotapa eikä WLTP-testi huomioi kaikkia muuttujia. WLTP-testin arvoja ei pidä käsittää odotettavissa oleviksi arvoiksi. Sähköauton kohdalla ulkoilman lämpötila ja matkustamon lämmitys tai jäähdytys vaikuttaa selkeämmin energiankulutukseen ja ajomatkaan. Latausajat vaihtelevat latauspisteen lataustehon, akun varaustason ja ulkolämpötilan sekä akun lämpötilan ja kunnon mukaan. Ilmoitetut arvot ovat teoreettisia maksimiarvoja ihanneolosuhteissa.